Betalen
Heb je vragen over betalingen? Hieronder lees je alles over betalingen of terugbetalingen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice: [email protected] of tel:+31 (0)318 - 237697 van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Betaalmogelijkheden
- iDeal (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- Bankoverboeking
- PayPal
- Bancontact
- Giropay
- SOFORT
- Klarna
- Google Wallet
- Visa Mastercard
- Apple Pay
Factuur kwijt
De factuur wordt standaard verstuurd naar je emailadres.
Heb je een account aangemaakt? Je vindt de factuur in je account bij “Bestellingen”.
Mocht je de factuur niet meer hebben, stuur dan een e-mail naar de klantenservice [email protected], met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo snel mogelijk per e-mail naar je toe.
Betaling mislukt
Wanneer een betaling mislukt is, kan dat meerdere oorzaken hebben. Neem contact op met de klantenservice: [email protected] of tel:+31 (0)318 - 237697 van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur. Wij helpen je graag verder.
Wil je de bestelling niet meer ontvangen of heb je inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Laat dit weten aan de klantenservice: [email protected] of tel:+31 (0)318 - 237697 van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Prijzen inclusief btw
Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (21%). De btw staat altijd gespecificeerd op onze facturen.