Wij hebben niet van elk product onderdelen op voorraad. Maar je kunt ons altijd benaderen zodat wij kunnen nakijken of wij onderdelen voor je hebben liggen. Geef in de mail aan dat je onderdelen wenst te bestellen, om welk product het gaat (productnaam/referentie) en om welk onderdeel het precies gaat volgens de handleiding. De handleidingen zijn over het algemeen ook de productpagina te vinden.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te komen afhalen.
Wij hebben geen showroom of winkel.
Wij bezorgen vooralsnog producten in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Finland, Spanje, Italië, Ierland, Hongarije, Slowakije, Tsjechië, Slovenië, Kroatië, Portugal en Polen. Met uitzondering van eilanden, Monaco, Liechtenstein en Andorra.
Wij hebben geen montageservice. Wel kun je vooraf de handleiding van het product bekijken om te zien wat je nodig hebt qua montage. Verder zijn onze houten producten voorgeboord en bestaan ze uit meerdere panelen, waardoor ze relatief makkelijk te monteren zijn.
Wat vervelend dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Heb je je spamfolder al gecontroleerd? Soms komen onze mailtjes helaas daarin terecht. Ook kun je controleren of je bestelling goed bij ons is aangekomen door de status in je account te bekijken (dit werkt alleen als je een account hebt aangemaakt).
Mocht je nog steeds geen bevestiging gevonden hebben dan wordt aangeraden telefonisch of per mail even contact op te nemen met onze klantenservice.
Mocht je nog steeds geen bevestiging gevonden hebben dan wordt aangeraden telefonisch of per mail even contact op te nemen met onze klantenservice.
Neem telefonisch of per mail contact op met onze klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen.
Ja, wij bieden betaalmethoden zoals Klarna aan. Als u daar een account heeft, dan kunt u daarmee bij ons achteraf betalen.
Retourneren is gratis en je bestelling kan binnen 30 dagen kosteloos retour gestuurd worden. Let op dat wij enkel een retour kunnen verwerken als het product geen gebruikssporen heeft en in de originele verpakking weer retour wordt gestuurd. Neem contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen met de retouraanvraag.
Neem contact op met onze klantenservice.
Op dit moment hebben wij een kortingscode als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief. Ook hebben we vaak promoties en kortingscodes. Om helemaal up-to-date te blijven; check onze Instagrampagina!
Om een zakelijke bestelling te plaatsen willen wij je vragen contact op te nemen met onze klantenservice voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling.
- iDeal (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- Bankoverboeking
- PayPal
- Bancontact
- Giropay
- SOFORT
- Klarna
- Google Wallet
- Visa Mastercard
- Apple Pay
Helaas nog niet. Wie weet in de toekomst. Houd onze kanalen in de gaten!
Na verzending van je order, ontvang je van ons een email met daarin de tracking link van de zending. Aan de hand daarvan, kun je de zending zelf volgen bij één van onze transporteurs. Mocht je dan alsnog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.